destek | sorun giderme

Destek hizmetlerimiz, kullanıcıların sorunlarına çözümler sunabilmek amacıyla yapılandırılmıştır. Sunduğumuz tüm destek hizmetleri müşteri beklentileri ve teknolojik gelişmelerle birlikte sürekli geliştirilmektedir.

Firmaların bilgi yönetim sisteminden aldıkları verimin en üst düzeye çıkarılması hedefinde olan Arı Bilişim, müşterilerine kaliteli ve zamanında destek hizmeti sunmaktadır.Müşteri memnuniyetinde büyük önem taşıyan destek hizmetlerimiz, telefondan internete, modemden yerinde desteğe kadar farklı seçeneklerle kesintisiz bir biçimde kullanıcıların hizmetine sunulmaktadır.

CESITLI DESTEK HIZMETLERIMIZ

  1. Telefon Destek: Gün içerisinde, hafta sonu ve resmi tatil günleri dahil, uygulama esnasında çıkan problemlerin giderilmesi veya programla ilgili merak edilen konularda nasıl bir yol izlenebileceği konusunda devamlı danışılabilecek bir servistir.
  2. Müşterinin Yerinde Destek: Her hangi bir problem veya soru hakkında, Merkez Ofis aranıp yardım talep edildiğinde, problemin veya uygulanması söz konusu olan problemin, TELEFON DESTEK ile çözülememesi, durumunda, müşterinin işyerine gidilerek problemin veya uygulanması gereken sorunun çözümüne nezaret edilir.
  3. Versiyon Güncelleme: Yeni çıkan setup/versiyonlardan müşterilerin ücretsiz yararlandırılması. Müşterilere çıkan yeni versiyon ve setuplar hakkında bilgiler verilir. Yeni ilave edilen programlar, mevcut programların üzerindeki yenilenen değişiklikler, kullanılan programlardaki karşılaşılan hataların, yanlış yorumlamaların detayları gösterilir.
  4. Müşteride İlave Eğitim: İlk eğitim ve uygulama sırasında yeterince anlaşılmamış hususlarla ilgili müşteri bünyesinde tamamlayıcı eğitimler verilir Yeni işe başlamış kimseler için eğitim talepleri doğrultusunda yine müşteri bünyesinde eğitimlerin verilmesi.
  5. Mobil Destek: Gün içinde, hafta sonu ve resmi tatil günlerinde, Mobil Müşavirlik Hizmeti sorumlularına cep telefonundan ulaşılabilmekte ve problemin giderilmesi için destek alınabilmektedir.
  6. On-Line Destek: Modem ile müşterinin bilgisayarına bağlanarak on-line destek verilmektedir.
  7. Acil Destek: Acil destek talepleri mobil müşavirlik servisi tarafından en kısa sürede (asgari 6/8 saat) müşteriye telefonla veya bizzat ziyaret ederek problemin çözüme kavuşturulmasına yardımcı olmak
  8. Veri Tabanı Desteği: SQL Server Veri tabanı ile ilgili uzman desteği gerektiren durumlarda Microsoft SQL Server Administrator sertifikalı elemanımızdan müşterinin yerinde destek verilmektedir.
  9. 18.00-24.00 Arası Destek: haftada 7 gün 18:00-24:00 saatleri arasında cep telefonu ile kesintisiz destek veren bir servistir. Bu uygulama ile Destek anlaşmalarına 18/24 hizmeti de dahil olan müşterilerimiz saat 18.00 den sonra, acil problemlerine çözüm bulmak amacıyla telefon desteği alabilmektedirler.

2006 yılında faaliyetlerine başlayan Arı Bilişim, 10 yılı aşkın süredir, trakya bölgesinde Nebim Yazılım ile işbirliği içindedir. Sertifikalı yazılım uygulama uzmanları ile, yeni projelerde ve karşılaşılan sorunlarda optimum çözümler sunmaktayız. Nebim ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak ve Nebim ürünlerinin demolarını izlemek üzere ziyaret edilmek için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

  • Arı Bilişim olarak, perakende ve diğer ticari sektörlerde siz değerli müşterilerimizin, yazılım, donanım, sarf malzeme, eğitim ve danışmanlık ihtiyaçlarınıza yönelik verim arttırıcı çözümler sunmaktayız.
  • Sahip olduğumuz bilgi birikimi ve tecrübemizi müşterilerimizle paylaşarak, hep birlikte güzel başarılara imza atmayı hedefliyoruz.
Kampanya ve gelişmelerden haberdar olmak için bizi yakından takip edin!
 

TWITTER