![]() musteri iliskileri yonetimi (crm)Nebim Winner - Satış Sonrası Destek Winner Satış Sonrası Destek, müşterilerin satın aldığı ürünler ile ilgili yapılacak tadilatların takip edildiği, arızalı ve sorunlu(renk solma, dikiş atma vb.) olarak bildirilen ürünlerin kayıt altına alınarak müşteriye form dökümünün verildiği, ürünlerin dışarıdaki bir servise gidiş / dönüş takibinin yapıldığı, raporlandığı ve analiz edildiği uygulamadır. Winner Satış Sonrası Destek'in Temel Faydaları Müşteri Memnuniyeti ve Daha İyi Hizmet: Müşteriden form basılarak teslim alınan ürünün, müşteriye teslim edilene kadar olan tüm işlem adımları kontrol altına alınır ve müşteri bilgilendirilir. Bu sayede müşterilerin memnuniyet derecesi ve verilen hizmet kalitesi artırılır. Problemli Ürünlerin Analizi: Problemli ya da arızalı ürünler ile ilgili çeşitli raporlar alınarak analizi yapılır. Bu sayede kalite denetimi sağlanır. Hangi ürünlerde ne tür problemlerin yaşandığı detaylı olarak takip edilir. Bu verilere göre satın alma ve üretim siparişleri daha doğru ve ayrıntılı planlanır. Müşteri ve Personel Bazında Denetim: Telefon konuşmaları kayıt edilerek müşteri ve personel bazında denetim sağlanır. Müşteriye yerinde verilen servisler kolaylıkla takip edilir.
|